Fizetési- és lemondási feltételek

 

1. Megrendelés

1.1    Munkatársunk írásban vagy telefonban adott árajánlatára a vendég részéről írásbeli megrendelés szükséges. Ezzel a megrendelővel a vendég elfogadja a szálloda fizetési és lemondási feltételeit valamint az Általános Szerződés Feltételeket. A megrendelőnek tartalmaznia kell az érkezés, távozás dátumát, vendégek nevét és gyermekek esetén a születési dátumukat.Munkatársaink a megrendelő alapján véglegesítik a foglalást, és erről visszaigazolást készítenek.

 

2    Megrendelés lemondása

2.1    A megrendelés lemondása írásban történik.

2.2    A szobafoglalás az első előlegfizetési határidőig stornóköltség nélkül lemondható.

2.3    Az érkezés előtt 30. napig: díjmentes.

2.4    Érkezés előtt 29. naptól a 2. napig: a megrendelt szolgáltatás 30%-a,

2.5    Érkezés előtti naptól illetve ha foglalás napján előzetes jelzés nélkül nem érkezik meg a vendég: a megrendelt szolgáltatás 90%-a kerül kötbérként felszámolásra.

2.6    Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.

2.7    A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

2.8    A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.

 

3. Megrendelés módosítása

3.1    Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszámot módosítására a szabad kapacitás függvényében az alábbi feltételek szerint van lehetőség:

- Módosítás esetén a befizetett előleg adott naptári évben használható fel, de maximum 90 napon belül.

A módosítás díja:

- érkezés előtti 15. napig díjmentes

- az érkezés előtti 14. naptól 01. napig első alkalommal díjmentes, második alkalommal: 2.000 Ft/szoba.

- érkezés előtti vagy az érkezés napján a befizetett előleg teljes összege módosítási költségként kerül felszámolásra

3.2    Törzsvendégeinknek (akik legalább már háromszor jártak nálunk), a módosítás ingyenes.

3.3    Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak

 

4. Fizetési feltételek

4.1 Az üdülés teljes összegének 30%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 10 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken vagy átutalással befizetni, és az előlegfizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni.

4.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 14-7 nap telik el, a foglalót 3 naptári napon belül kérjük befizetni.

4.3 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 7 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.

4.4 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.

4.5 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.

4.6 Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya

4.7 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.

 

Utazási irodák / Tour operatorok / Együttműködő partnerek:

A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

4.8 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

Payment and Cancellation Policy

 

1. Reservation

1.1    After receiving an offer via email or by phone, a written reservation needs to be sent to the hotel. With this reservation, the guest accepts the payment and storno policy of the hotel. In the reservation the following data must be included: date of arrival and departure, name of the guests and the childern's date of birth. The reservation process is finished, when our colleagues send you a written comfirmation of the booking.

 

2     Terms of cancellation

2.1   The order may be cancelled in writing.

2.2   The booking may be cancelled without a fee of cancellation before the first advance payment deadline.

2.3   30 days prior to arrival: free

2.4   29 to 2 days prior to arrival: 30% of the ordered service,

2.5   From the day before arrival or if the guest does not arrive without preliminary notification on the day of booking 90% of the ordered service shall be charged as a penalty

2.6    In case of special and promotional offers, the terms of cancellation shall be regulated by the offer.

2.7    Repayment of services (accommodation, meals, treatments etc.) booked but not used by the Guest during his or her staying in the Hotel or modified by him or her is not possible.

2.8    In the case of booking of products subject to special conditions, group travels or programmes, the Service Provider may specify conditions different from the above in a special Contract.

 

3. Modification of reservation

3.1 The already finalised and confirmed booking may be modified to another date or number of heads depending on the available capacities on the following terms: 

-    15 days prior to arrival against HUF 2000/room/occasion

-    before the arrival, or on the day of arrival, the total amount of the paid deposit will be counted as modification cost.

3.2 For regular guests (who have visited us at least 3 times), one modification per booking is free of charge.

3.3 The modification terms given in the offer shall be guiding in the case of special or promotional offers.

 

4.   Terms of payment

4.1   Please pay 30% of the total fee of the accommodation as an advance via a postal cheque or remittance within 14 days from the confirmation sent by the Service Provider and send a copy of the advance order (with the indication of the name, address, order number and - if a VAT invoice is needed - the VAT number and the invoice address) to the Service Provider.

 

4.2   If the period between the booking and the arrival is 7 days or shorter then the guest shall pay the total amount at the reception desk on arrival.

4.3   In case of special offers the payment terms may change and will be contained in the confirmation sent in writing.

4.4   If payments are not settled the booking is automatically deleted.

4.5 Acceptable means of payment: Cash, remittance, credit card

4.6  All costs related to any method of payment shall be charged to the Contracting Party or his or her credit card.

Travel bureaus / Tour operators / Cooperating partners:

The contract signed with the service provider shall contain the specific payment terms.

4.7    Gift ticket: The gift ticket may be used only within the term and value specified thereon depending on the available capacities. The ticket shall become void after the expiry.